اهدا ۳۰ سال تلاش عشق به خدمت را معنا بخشید

آموزگاری است که سال‌های عمر خود را وقف آموزش و تعلیم دانش‌آموزان در مناطق دورافتاده کرده است و حالا این معلم در مراسمی می‌خواهد حاصل ۳۰ سال تلاش و اندوخته‌اش را به دانش‌آموزان اهدا کند.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۰۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، آموزش‌وپرورش ناحیه یک سنندج امروز میزبان معلمی بود تا با اهدای لوح و تندیس یادبود از نیت خیرخواهانه و اقدام خداپسندانه این آموزگار تجلیل به عمل آورد، این معلم فداکار و خیرخواه در اقدامی بزرگ، منزلی را که در آن سکونت داشت را به جایگاه کسب علم و تربیت اختصاص داده است.

سرور صلواتی، آموزگاری است که سال‌های عمر خود را وقف آموزش و تعلیم دانش‌آموزان در مناطق دورافتاده کرده است و حالا این معلم در مراسمی می‌خواهد حاصل ۳۰ سال تلاش و اندوخته‌اش را به دانش‌آموزان اهدا کند.

این معلم بازنشسته آموزش‌وپرورش کردستان گفت: سرور صلواتی هستم، حدود سی‌سال و شش ماه در شغل معلمی خدمت کرده و در پایه اول و سوم مناطق محروم شهرهای مریوان، کامیاران و سنندج، تدریس داشتم.

دبیر بازنشسته آموزش‌وپرورش سنندج عنوان کرد: به دلیل اینکه خودم در مناطق محروم تدریس کرده و از نزدیک اوضاع را به‌خوبی درک نموده‌ام، چنین تصمیمی را گرفتم و این خانه‌ای را که در آن زندگی می‌کردم را برای امر مدرسه‌سازی به آموزش‌وپرورش سنندج اهدا کنم.

محمد سعید کنعانی رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک سنندج بیان کرد: بالغ بر ۱۵ پروژه آموزشی در سنندج در دست اجراست، کمک‌های خیرین بازوی توانمند تعلیم‌وتربیت در استان کردستان است.

کنعانی تأکید داشت: این اقدام زیبا قابل‌تقدیر است و می‌تواند در بین مردم به یک الگوی حسنه مبدل شود و یک امر خداپسندانه نیز تلقی می‌گردد و روند تأمین فضای آموزشی و امکانات محیط یادگیری را تأثیر ببخشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانم صلواتی چهارمین بانوی معلمی است که با بخشش اموال خود، قدم در امر خداپسندانه و ارزشمند نهاده است.

این بانوی گران‌قدر با اقدام ارزشمند خود، این مطلب را که معلمی شغل انبیاست معنا کرده و توشه‌ای گرانبها و باارزشی را برای دنیا و آخرت خود به یادگار گذاشته است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار